środa, 30 kwietnia 2014

Małe Muzyczne Co Nieco!

Witam. Dziś chciałabym się podzielić paroma utworami, pieśniami - właściwie nie wiem jak je do końca określić, które jak dla mnie naprawdę chwytają za serce. Są to współczesne utwory wykonywane przez japońskich artystów w sposób tradycyjny. W niektórych zostały wykorzystane tradycyjne instrumenty, tj. shamisen czy koto, a w niektórych jest to tradycyjny sposób śpiewu wywodzący się z Osaki, o którym może kiedyś coś więcej napiszę, ale dziś mi się nie chce :D Niektóre zostały dość mocno uwspółcześnione. Mi osobiście takie kombo się podoba. 

Kenji Kawai - Ghost In The Shell





Ikue Asazaki - Obokuri Eumi





Pamiętam jak kiedyś, gdy ze łzami w oczach ze wzruszenia puściłam kawałek Ikue Asazaki mojej współlokatorce ta zaczęła się śmiać i powiedziała, że ten głos i sposób śpiewania znajduje wielce zabawnym... Od tamtej pory nikt jej nie widział... A tak serio - jestem w stanie zrozumieć, że komuś może to nie podchodzić. Co tu dużo ukrywać - jest to dość specyficzna muzyka. Czy ktoś z Was również spotkał się z takimi opiniami?


Tsukioka Yukiko - Kuzunoha no Kowakare







Deep Forest feat Angela McCluskey & Chitose Haijme - Will You Be Ready



No i oczywiście, jakżeby mogło zabraknąć:
Yoshida Brothers - Rising



Czy Wam również podoba się taka muzyka? Znacie może innych wykonawców i dobre kawałki ? :) Koniecznie dajcie znać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz