środa, 12 listopada 2014

Małe Muzyczne Co Nieco, czyli coś na jesienną chandrę!

Witajcie, jak tam humory? Dopada Was jesienna chandra? Mnie chyba trochę tak... .  Najchętniej cały czas bym siedziała pod kocem i czytała książki. Na "jesiennego doła" zdecydowanie polecam wysiłek fizyczny (basen, bieganie), dobrą książkę na wieczór lub - dobrą muzykę! :)

Moim nowo odkrytym zespołem jest koreański zespół: Akdong Musician




Członkami zespołu jest rodzeństwo - Lee Chan-hyuk (chłopak, lat 18) oraz Lee Soo-hyun (dziewczyna, lat 16). Ich kariera "ruszyła z kopyta" po wzięciu udziału w programie K-pop Star. Rodzeństwo zostało szybko zauważone i okrzyknięte przed media "prawdziwymi artystami". Młodzi muzycy po zwycięstwie w programie przeszli pod skrzydła YG Entertainment. I tak to się zaczęło...



Swoją drogą też całkiem podoba mi się teledysk do (chyba mojej ulubionej) piosenki "200%", który posiada lekką i przyjemną formułę, podobnie jak muzyka. Jasne kolory i dobrze nastrajające dźwięki muzyki to chyba to czego mi teraz trzeba. No i może coś słodkiego ;)




No i właściwie to tyle ode mnie na dziś. Dajcie znać czego Wy ostatnimi czasy słuchacie i jakie macie sposoby na zwalczenie jesiennej chandry! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz