piątek, 15 maja 2015

Piątkowe Inspiracje, czyli co mi wpadło w oko

Pierwszy taki post, który mam nadzieję, stanie się co tygodniowym. Z racji, że współczesna kultura opiera się na mediach wizualnych, to ja nie będę gorsza! Poniżej znajdziecie parę zdjęć-ciekawostek, które przykuły moją uwagę lub po prostu mi się podobają. Zapraszam! :)




Japoński deser, który mogłyby być alternatywą
dla elfickich lembasów ze Śródziemia.







Bo ostatnio tak mam. Całe życie.






Jako odpowiedź na T-shirty w ananasy!
http://www.yesstyle.com/en/fairyland-short-sleeve-watermelon-patterned-t-shirt-as-figure-one/info.html/pid.1039468565#productPageSectionTop





Nosiłabym.




Piękne...




Kolorowo, wakacyjnie.





Czy wiecie, że kiedy reżyser Wong Kar Wai miał
 określić smak Ziyi Zhang porównał ją do królowej warzyw - cebulki?



Myślę, że to czy akurat cebula jest królową warzyw jest bardzo dyskusyjne. Moim zdaniem to mógłby być ziemniak. Pan Piotr mówi, że jest za marchewką. Z pewnością jest to sprawa uwarunkowana kulturowo i geograficznie. A jakie warzywo dla Was jest królową? Piszcie w komentarzach! :)

PS napiszcie czy lubicie takie oglądanie obrazków bez ładu i składu? Wchodzicie w to?

3 komentarze:

  1. Lembasy najlepsze <3 I ta bluzeczka w ananasy taka urocza :3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to właśnie nie są ananasy, lecz arbuzy to są! :D Jako propaganda anty-ananasowa!

      Usuń
  2. JTech Gaming agrees to a $500M deal for its Las Vegas
    JTech Gaming has signed a deal for 울산광역 출장안마 a $500 million expansion project in 정읍 출장샵 Las Vegas, becoming a key 광주광역 출장안마 competitor 광주 출장샵 for Wynn Resorts' 안성 출장마사지 new resort

    OdpowiedzUsuń