poniedziałek, 15 czerwca 2015

Nominacja do LBA - pytania i odpowiedzi

Mam zaszczyt ogłosić, iż zostałam nominowana do LBA (Libster Blog Award). Czuję się zaszczycona i bardzo dziękuję!
Nominowała mnie Hiestera01, która prowadzi bardzo ciekawy blog - http://animeazja.blogspot.com/ - na temat anime, azjatyckich subkultur i można to określać, jako alternatywnego podejścia do piękna i mody.

Dobra. Poniżej pytania i moje odpowiedzi:




1. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach?

  • Honorowość - cenię osoby, które posiadają szacunek zarówno do siebie, jak i dla innych. Dla mnie polega to także na asertywności, kierowaniu się w życiu własnym kodeksem moralnym. Z pewnością jest to często bardzo trudne, dlatego tym bardziej podziwiam takie osoby. 
  • Szczerość - i nie chodzi mi tutaj o mówieniu o tym co się myśli, ale o byciu sobą. Osoby, które zachowują się sztucznie, są zmanierowane i próbują udawać kogoś kim nie są, są po prostu męczące. Podziwiam osoby, które zachowują się naturalnie, nie próbują niczego udowodnić i nie działa na nich "psychologia tłumu". 
  • Uprzejmość i bycie najzwyczajniej w świecie miłym - tu chyba nie ma o czym pisać. Gdyby każdy był miły i uprzejmy wobec innych, świat byłby lepszym miejscem. 
  • Poczucie humoru i dystans do siebie - lubię osoby, które swoim poczuciem humoru potrafią poprawić innym dzień, które potrafią się śmiać z siebie i powygłupiać i nie przejmują się przy tym co inni o nich pomyślą.

2. Czy kiedykolwiek byłaś czymś zafascynowana w przeszłości co uważasz za błąd?

Chyba nigdy nie było to coś, tylko ktoś. Owszem, jest parę rzeczy, którymi zdarzało mi się zafascynować w przeszłości, a teraz jak o nich pomyślę, to się pukam w czoło, ale na pewno nie żałuję, bo gdyby nie one, pewnie nie byłabym tym kim jestem teraz. Wszystkie takie rzeczy w jakiś sposób mnie ukształtowały i to jest dobre. Zdarzało mi się za to zafascynować osobami, które na to nie zasługiwały. To były takie toksyczne znajomości, przy których trzeba było czasu i bliższego poznania, żeby zrozumieć o co w tym tak naprawdę chodzi. I nie wiem czy to był do końca błąd, ale na pewno strata czasu.

3. Gdybyś mógł zdecydować o tym jakim byłabyś człowiekiem, kim byś była?

Sobą! :D Ja naprawdę lubię siebie i bardzo lubię swoje życie. Oczywiście są rzeczy, które chciałabym zmienić, ale po to właśnie ma się to życie, żeby je kreować na takie jakie chcemy. Bardzo lubię wyznaczać sobie cele i do nich dążyć. Stawać się jak najlepszą wersją siebie. Jedyne może, co bym chciała zyskać, to jakiś niesamowity talent do czegoś artystycznego - tańczenia, śpiewania, malowania - cokolwiek. Ale kto wie, może jeszcze wszystko przede mną? :)

4. Czy oglądasz seriale? Jeśli tak, jaki jest Twój ulubiony i dlaczego? 

Nie mam ulubionego serialu. Aktualnie oglądam Grę o Tron, Wikingów, Penny Dreadful, Teorię Wielkiego Podrywu, a ostatnio zaczęłam bardzo ciekawy, ale mało znany thriller - Bloodline

5. Miasto czy wieś?

Nie jestem w stanie zdecydować. Fajnie jest mieć blisko teatr, kino, galerie sztuki itd., ale też fajnie jest mieć ciszę i spokój na łonie natury. To jest zależne od nastroju i tego na co mam ochotę.

6. Co Twoim zdaniem może przynieść większy suckes - ciężka praca czy szczęście?

Zdecydowanie ciężka praca. Szczęście to często szansa jedna na miliard, a i tak nigdy na tym się nie kończy, bo po przejściu pewnego etapu, trzeba potem dalej pracować, żeby ten sukces utrzymać. Za to ciężką pracą chyba zawsze wytorujemy sobie drogę do sukcesu. Ciężka praca sama w sobie jest już sukcesem, bo nikt nam nie odbierze wiedzy i doświadczenia, jakie zdobędziemy w jej trakcie. 

7. Wolisz psy czy koty (i dlaczego)? 

Zdecydowanie koty!!! Nie bez powodu ten blog nazywa się Black Cat Bone. Lubię koty, bo nie wydają niepotrzebnego hałasu i nie ma historii o kotach, które zagryzły kogoś na śmierć (w przeciwieństwie do psów). Najbardziej lubią robić to co ja, czyli spać i jeść. Poza tym mają w sobie pewną tajemnicę i dostojność, która mi się podoba.

8. Gdybyś miała na to wpływ to do jakiej narodowości byś należała?

Nie mam pojęcia. Raczej nie przywiązuje do tego wagi. Lubię polską kulturę, chociaż jest parę tak zwanych "narodowych przywar", które mnie wkurzają, ale jaki naród ich nie ma? Czasami zdarza mi się myśleć - o, gdybym urodziła się w Japonii, gdybym urodziła się w Ameryce. Ale to bezsensu, bo byłabym kimś zupełnie innym niż jestem teraz, a (wracając do punktu nr 3) ja lubię bycie sobą. Poza tym w gruncie rzeczy narodowość nie ma dla mnie specjalnego znaczenia. Ważne jest dla mnie bycie dobrym człowiekiem. 

9. Czy zbierasz pamiątki?

Raczej nie. W ogóle jakoś nie przepadam za zbieractwem. Mam parę pamiętników, które od czasu do czasu przeglądam, mam parę zdjęć, to mi wystarcza.

10. Ulubiony smak?

To jest bardzo trudne pytanie... . Nie wiem na co się zdecydować. Takiego najbardziej ulubionego chyba nie mam, ale bardzo lubię smak:

  • czekolady - mlecznej, białej, a najlepiej w formie lodów!
  • rosołu
  • zielonej herbaty

Oto moja lista pytań:

1. Dlaczego założyłeś/aś blog i co Ci to dało?

2. Czy posiadasz pasję / hobby, nie związane z blogiem, jeśli tak to jakie?

3. Do jakiego/jakich filmów lubisz wracać?

4. Jaką książkę ostatnio przeczytałeś/aś?

5. Czy masz w życiu jakiś cel (podróż, praca, dyplom), do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci idzie? 

6. Gdybyś musiał/a do końca życia jeść jedno danie, i nic innego, co by to było?

7. Gdybyś wygrał/a miliard dolarów w totka, co byś z nimi zrobił/a?

8. Jaką super moc chciałbyś/abyś posiadać?

9. Jakie wakacje Ci się marzą? Gdzie byś najchętniej wyjechał/a?

10. Czy grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?

Nominuję:








5 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi.
    ps. Uwielbiam Teorię Wielkiego Podrywu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację i ciekawe pytania! :D

      ps ja też i nie mogę doczekać się kolejnego sezonu! :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :D A gdzie mam odpowiedzieć na te pytania? Bo jeśli w formie postu u mnie na stronie, to wolałabym mimo wszystko tego nie robić. Może jest jakiś inny sposób? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Dzięki bardzo za nominację! Ponieważ już kiedyś się bawiłem w to u siebie na blogu, dam Ci odpowiedzi w komentarzu. Trzymaj:

    1. Głównie po to, żeby móc gdzies mówić o różnych rzeczach związanych z popkulturą, w nadziei, ża znajdę odbiorcę.

    2. Staram się z reguły łączyć swoje pasje i zainteresowania z blogiem i jego tematyką (tak się o wiele przyjemniej pisze) ale pewnie, coś tam zupełnie niezwiązanego też się znajdzie. Uwielbiam np. jeździć na rowerze i bardzo interesuję się historią starożytną (z tym że raczej tą nieuropejską).

    3. Do wielu. Na pewno często wracam do "Batmanów" Nolana, "Pocahontas" Disneya i mojego ukochanego "Atlasu Chmur. I do filmów z wielkimi zwrotami akcji pod koniec, żeby się upewnić, że mają te zwroty akcji sens.

    4. "The Atrocity Archives" Charlesa Strossa.

    5. Mam, ale powiem, jak go osiagnę. W każdym razie idzie dobrze, ale powoli.

    6. Na pewno coś japońskiego. Jeśli obiadowe, to stawiam na gyūdon, jeśli przekąska to onigiri z tsuna-mayo.

    7. Kupiłbym kolekcjonerskie wydanie "Zagubionych", a resztę do banku i potem procenty, procenty. Ale tak na serio: na pewno starałbym się jakoś rozsądnie tymi pieniędzmi dysponować, żeby ich nie wydać na głupoty.

    8. O, to jest zawsze ciężkie pytanie, bo nie chciałbym tylko jednej. Zawsze się zastanawiam nad lataniem, niewidzialnością, super-siłą i niezniszczalnością...

    9. Och, chcę wrócić do Japonii i objechać wzdłuż i wszerz.

    10. Gram, gram. Moja ulubiona seria to "Najdłuższa podróż", "Dreamfall" i "Dreamfall Chapters".

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację :) http://dziekuje-za-wypowiedz.blogspot.com/2014/11/troche-o-mnie-czyli-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń